Memnuniyet Merkezi

Yakın Doğu Üniversitesi Memnuniyet Merkezi Mütevelli Heyetine bağlı faaliyet gösteren öğrencilerin istek, öneri ve memnuniyetlerini sağlamak ve öğrenci ile Rektörlük arasında etkin bir bağ oluşturmak amacı ile kurulmuştur. Merkezimiz tamamen online sistem üzerinden aktif olarak hizmet vermektedir.

Misyonumuz
İnsan ve öğrenci haklarına saygılı, şeffaf , güler yüzlü, çalışanlarımız ve akademisyenlerimizle teknolojik gelişmeleri takip ederek kaliteli, etkin ve verimli bir şekilde merkezimizden istenen beklentileri karşılamaktır.

Vizyonumuz
Etik ilkelerden ödün veremeden öğrenci memnuniyetini ön planda tutarak, yeniliklere açık, kaliteli hizmet sunarak Üniversiteler arasında örnek teşkil edecek bir merkez oluşturmaktır.

Amaçlarımız

  • Öğrencilerimiz için hızlı ve kolay erişime olanak sağlamak,
  • Şikayet , öneri ve taleplere en kısa sürede cevap verebilmek,
  • Şikayet, öneri ve talepleri analiz amaçlı kayıt altına alarak Üniversitemizin hizmet kalitesini iyileştirmek,
  • Her türlü geri bildirimi objektif ve tarafsız bir şekilde değerlendirmek,
  • Merkezimize duyulan güvende olumsuz bir etki yaratmayacak şekilde şikayetleri çözüme ulaştırmaktır.
Yönetmelikler
Online Randevu

 

Öğrenci Memnuniyet Formu

 

Öğrenci Eleştiri Formu

 

Öğrenci Öneri Formu

 

Öğrenci İstek Formu

 

İletişim

Memnuniyet Merkezi İletişim Bilgileri

E-Posta: [email protected]
Dahili: +90 (392) 680 2000 / 5113
Adres: Yakın Doğu Üniversitesi Büyük Kütüphanesi, Kat: 2, Yakın Doğu Bulvarı
PK: 99138 Lefkoşa / KKTC Mersin 10 – Türkiye