
Rektörlüğümüzün almış olduğu karar doğrultusunda Akademik Yükseltilme Başvuru tarihleri ve koşulları aşağıdaki şekilde yeniden düzenlenmiştir.
- 2020 Ekim ve Aralık aylarının son haftalarında alınacağı ilan edilen başvurular 23 Kasım – 27 Kasım 2020 tarihleri arasında alınacaktır.
- Başvurular Rektörlüğe şahsen ve [email protected] e-posta adresine aşağıda istenilen evraklar ile yapılmalıdır. (Komisyon Üyelerine e-posta gönderilmeyecektir)
- Başvuru Dosyaları aşağıdaki şekilde olmalıdır;
Adayların yükseltilme ve atanma başvuru dosyaları Rektörlüğe çıktı olarak (print-out) ve elektronik ortamda (CD/DVD/Flash Bellek) sunulmalıdır. Dosyalar aşağıda belirtilen dökümanları içermelidir.
- Başvuru dilekçesi,
- Özgeçmiş,
- Dekan ve Bölüm Başkanının bilgi ve onayı olduğuna dair yazıları,
- UZEBİM Performans Değerlendirme Koordinatörlüğü’nden alınacak Kümülatif Yayın Puanlarını belirten belge,
- EK 3’deki formun doldurulup gerekli puanlamaların yapılmış halinin bir kopyası,
- Adayın makalelerinin WOS, SCOPUS, ALAN İNDEKSLERİ ve ULAKBİM’de tarandığını kanıtlayan ekran görüntülerinin çıktısı,
- Doktora diplomasının kopyası,
- Yardımcı doçentlik ve/veya doçentlik belgeleri,
- Eserlerinin birer nüshası,
- Kabul edilmiş ancak başvuru tarihinde henüz yayımlanmamış yayınlarla ilgili kesin kabul belgeleri veya DOİ numaraları,
- Yabancı dil belgeleri (Resmi Onaylı),
- Yayın kitap ise basım sözleşmesi,
- Atıflar ve hakemlikleri kanıtlayan belgeler,
- Eğiticinin Eğitimi Sertifikası (Yardımcı Doçentlik Başvuruları için).
Dosyaların teslimi: Ayten Angın (Rektör Yardımcısı Asistanı), Yakın Doğu Üniversitesi Hastanesi 2. Kat