Yakın Doğu Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Teoriği Pratikle Birleştirdi

Eklenme Tarihi: 27 March 2017, Monday, 11:48
Son düzenleme: 27 March 2017, Monday, 11:48

Yakın Doğu Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Teoriği Pratikle Birleştirdi

Yakın Doğu Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü (HİT) öğretim üyesi Yrd. Doç. Dr. Nuran ÖZE önderliğinde, ders kapsamında öğrencileri ile birlikte özel sektörün önemli şirketlerine eğitim ziyaretleri gerçekleştiriyor.

Yakın Doğu Üniversitesi Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne açıklamalarda bulunan Yrd. Doç. Dr. Nuran ÖZE;” gerçekleştirilen ilk eğitim ziyaretinde öğrencilere teoride aldıkları bilgilerin pratik hayatla pekişmesini amaçlayan ortamları göstermek ve firma işleyişinin etkili bir şekilde paylaşılmasını sağlayacak deneyim kazandırmak amacındayız” dedi.

Ziyaretler sırasında firma yetkililerinden Deniz ŞAH’ın kariyer ve işletme pratiklerini dinleyen öğrenciler “firmaların işleyişini ayrıntılı anlamak açısından edindiğimiz bilgileri pekiştirmekle birlikte farklı işletme yöntemlerini gözlemleme fırsatı bulduk. Coğrafi koşulların, toplum tüketiminin ve tercihlerinin belirlenmesini içeren pazar analizinin araştırılmasının; piyasaya sürülecek ürünün önceden araştırılmasının avantajlı olduğunu öğrendik” dedi.

Firma yetkilisi ziyaret sonrasında yaptığı açıklamada; genç, yetenekli ve akılcı üniversite öğrencileriyle biraraya gelmenin günlük iş rutini içerisinde gelecek için umut verici olduğunu ifade etti.