Yakın Doğu Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi, Geleceğin Sanatçılarını Ağırladı

Eklenme Tarihi: 23 March 2017, Thursday, 13:15
Son düzenleme: 23 March 2017, Thursday, 13:15
Yakın Doğu Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi, Geleceğin Sanatçılarını Ağırladı

Anafartalar Lisesi son sınıf öğrencileri Yakın Doğu Üniversitesi, Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi’ni (GSTF) ziyaret etti.

Yakın Doğu Üniversitesi Basın ve Halkla ilişkiler Müdürlüğü’nden verilen bilgiye göre, gelecekteki kariyerlerinin başlangıcı olabilecek seçenekleri değerlendirmekte olan Anafartalar Lisesi son sınıf öğrencilere Grafik Tasarım Bölüm başkanı Yrd. Doç. Dr. Erdoğan ERGÜN, bölümü ve grafik tasarım alanını tanıtan bir sunuş yaptı.

Ardından GSTF dekan yardımcısı Doç. Dr. Erdal AYGENÇ ve Grafik Tasarım Bölümü öğretim görevlilerinden Dr. Gökhan OKUR’un da katılımı ile öğrenciler ile alan hakkında bir sohbet yapıldı. Sanat ve tasarımın mesleki bir kariyer alanı olmaktan öte belli bir yaşama biçimi olduğuna vurgu yapılan sohbette öğrencilerin mezuniyet sonrası olası iş olanakları ve profesyonel yaşamlarındaki sorumlulukları hakkındaki konular başta olmak üzere başka pek çok soruya cevaplar verildi, karşılıklı tartışıldı.

Yakın Doğu Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi, Geleceğin Sanatçılarını Ağırladı

Ardından Grafik Tasarım Bölümü ve Plastik Sanatlar Bölümü (Resim, Heykel ve Seramik)atölyelerinin kapıları misafir öğrencilere açıldı. Plastik Sanatlar Bölümü öğretim görevlilerinden Hasan Zeybek tarafından Desen (Çizim) dersi hakkında bilgiler verildi. Modelaj atölyesinde kil ile çalışan öğrencileri de ziyaret eden genç sanatçı/tasarımcı adayları dersin sorumlusu Öğr. Gör. Raif DİMİLLİLER’e çeşitli sorular sorma şansı buldular.

Diğer alanların aksine güzel sanatlar ve tasarım eğitiminin doğasında var olan samimiyet ve neredeyse yüz yüze sürdürülen eğitimin ayrıcalığını belli ölçüde keşfeden Anafartalar Lisesi son sınıf öğrencileri ve öğretmenleri Yaşar Egemen gördükleri ilgiden dolayı teşekkür ederek ayrıldılar.