Yakın Doğu Okul Öncesi Bölümü, Ipad Destekli Eğitimini Sürdürüyor

Eklenme Tarihi: 27 Ekim 2016, Perşembe, 16:58
Son düzenleme: 27 Ekim 2016, Perşembe, 16:58
Yakın Doğu Okul Öncesi Bölümü, Ipad Destekli Eğitimini Sürdürüyor

Yakın Doğu Okul Öncesi bölümü, Yakın Doğu Koleji’nde 2013-2014 Eğitim yılından bu yana uygulamada olan iPad’lı eğitimi 2015-2016 Eğitim döneminde hayata geçirdi.

Yakın Doğu Üniversitesi Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, Yakın Doğu Koleji’nde 2013-2014 eğitim yılından başlayarak hayata geçirilen ve çok iyi sonuçlar alınan iPad’li eğitim 2015-2016 eğitim yılından itibaren Okul Öncesi bölümünde de uygulamaya konuldu.

Bu uygulamayla Yakın Doğu Okul Öncesi bölümünde eğitim alan çocuklar çok erken yaştan itibaren dijital dünyaya adım atmış oldu. KKTC’de kapsamı ve ulaştığı kitle bakımından bir ilk olan uygulamada okul öncesi çocukların akıllı cihazlarla, eğitim uzmanları eşliğinde ve denetiminde, kurdukları etkileşimleri öğrenmelerinin bir parçası haline getirerek; öğrenciler için öğrenmeyi eğlenceli kılarak öğrenim sürecini kolaylaştırmış oldu.

Derslerde iPad kullanımı öğrencinin derse katılımını arttırmış oldu ve interaktif bir ders sürecini sağladı. iPad destekli eğitimle öğrenciler, eğlenerek öğrenirken öğretmenler teknolojik altyapılı eğitim materyalleri ile daha etkili ve verimli bir öğretim gerçekleştirebiliyorlar. iPad’li eğitim ile geribildirimler çok daha sağlıklı değerlendirilebildiği için veliler de öğrencilerin durumunu daha iyi takip edebiliyorlar.

Yakın Doğu Okul Öncesi Bölümü, Ipad Destekli Eğitimini Sürdürüyor

Beklem RIZA: “Bu Yeni Yaklaşımla Hem Öğrenme Süreci Hem de Öğrenci-Öğretmen-Veli İlişkileri Daha Verimli Bir Hal Aldı”.

Yakın Doğu Okul Öncesi Müdür Muavini Beklem RIZA, Okul Öncesi bölümünde iPad’li eğitime geçmenin hem büyük bir adım olduğunu belirtti. “Teknolojiden uzak durmanın mümkün olmadığı bir zaman diliminde yaşıyoruz. Öğrencilerimiz, yaşları ufak olmasına rağmen, bir çok teknolojik alete özellikle iPad kullanımına hakim durumda. Böyle bir süreç yaşarken eğitimi de hakim oldukları ve severek kullandıkları iPad ile vermenin çok verimli olacağını düşündük. Kendilerine eğlendikleri bir platform üzerinden ders verildiğinde, çocuklarımızın hem dersi takip etmeleri hem de derse katılımları artmaya başladı. Bu yeni eğitim yaklaşımımız ile çok güzel sonuçlar almaya başladık. Yaş grubu olarak dikkatlerinin dağılmasına en müsait öğrencilerimiz Okul Öncesi bölümünde. iPad’li eğitim ile bu pürüzü de ortadan kaldırdık” dedi. Öğrencilerin durumlarının teknolojik altyapılı bir sistemde daha kolay ölçümlenebildiğine de dikkat çeken RIZA, “bu teknoloji destekli eğitim yöntemi sayesinde öğrencilerimizin durumları ile ilgili daha somut verilerimiz oluyor. Velilerimizin ve bizlerin öğrencinin durumunu takip edebilmemiz daha kolay oluyor. Bunun öğrenci-öğretmen ve veli-öğretmen ilişkilerine de pozitif katkı sağladığını düşünüyoruz” dedi.