Yakın Doğu Hastanesi Hasta Memnuniyeti Odaklı Çalışmalarına Devam Ediyor

Eklenme Tarihi: 25 Eylül 2016, Pazar, 21:21
Son düzenleme: 25 Eylül 2016, Pazar, 21:21
Yakın Doğu Hastanesi Hasta Memnuniyeti Odaklı Çalışmalarına Devam Ediyor

Yakın Doğu Üniversite Hastanesi’nde Hasta Danışmanları ve Hemşirelere, “Diksiyon Hitabet ve Beden Dili” ile “Hasta ve Yakınları Memnuniyeti” Eğitimleri Düzenlendi

Yakın Doğu Üniversitesi İnsan Kaynakları Müdürlüğü ve Yakın Doğu Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi (YABEM) işbirliğiyle kurumsal sorumluluk ve becerilerin geliştirilmesi çalışmaları kapsamında, Yakın Doğu Üniversitesi Hastanesi hasta danışmanları ile hemşirelere yönelik hizmet için eğitim düzenlendi.

Yakın Doğu Üniversitesi Basın ve Halkla ilişkiler Müdürlüğü’nden yapılan açıklamaya göre, Yrd. Doç. Dr. Mustafa Ufuk ÇELİK ve Yrd. Doç. Dr. Ahmet ERTUGAN tarafından verilen eğitimlerde YDÜ Hastanesi personeline, iş yerlerinde hasta ve yakınlarının memnuniyetinin büyük önem arz ettiğinin altı çizilerek bu doğrultuda kendilerinin arz ve taleplerine en iyi şekilde cevap verilebilmesinin önemine değinildi.

Yakın Doğu Hastanesi Hasta Memnuniyeti Odaklı Çalışmalarına Devam Ediyor

İletişimde Ses, Jest ve Mimikler Önemli Yer Tutuyor

Hizmetiçi eğitimler kapsamında düzenlenen “Diksiyon Hitabet ve Beden Dili” programında iletişimde diksiyon ve etkili konuşmanın çok önemli olduğuna dikkat çeken eğitimciler, konuşurken beden dilinin daha etkin kullanımında önemli yer tutan jest ve mimiklerin kontrolünün nasıl sağlanacağı, yazı dili ile konuşma dili arasındaki farklar, konuşmanın etkin unsurlarından ses ve nefesi doğru ve etkili kullanabilme ve kişilerin kendilerini hem iş ortamında hem de günü birlik ilişkilerinde etkili ifade edebilmenin yollarını katılımcılarla paylaştı. Eğitimde ayrıca özel durumu olan hastalar ile nasıl iletişim sağlanacağı da anlatıldı.

Hasta ve Hasta Yakınlarının Memnuniyetini Sağlamak Temel Öncelik

“Hasta ve Yakınları Memnuniyeti” eğitiminde personele, hasta ve yakınları memnuniyetinin ön planda tututulmasının gereklilikleri aktarıldı. Sağlık hizmeti sunumunda kaliteyi artırma, hasta ve çalışan güvenliğini sağlama, hasta tatmini, hastaların istek ve beklentilerinin karşılanması veya bu istek ve beklentilerin üstünde hizmet verilmesine yönelik sağlık profesyonelleri ile sağlık çalışanlarına bilgiler verildi.

Açıklamada, Yakın Doğu Üniversitesi Hastanesi’nde verilmekte olan hizmetin kalitesini sürekli kılma adına personele verilmekte olan bu ve benzeri eğitimlerin devam edeceği ifade edildi.